quarta-feira, outubro 09, 2024

Jana das Selvas


Jana of the Jungle Production Cel Title Card (Hanna-Barbera, 1978)


Jana of the jungle - intro

Kto pamięta i oglądał? Bodajże odcinki leciały w kinie Zwierzyńca. Szkoda, że tylko na 13-tu odcinkach się skończyło. Nie pamiętam czy bohaterka znalazła swego ojca (chociaż nie sądzę). Jak obejrzę te odcinki to coś może więcej napiszę. "Ostatnią rzeczą jaką pamiętam to że podróżowałam z ojcem wzdłuż Wielkiej Rzeki. Dał mi wtedy specyficzny naszyjnik kiedy ... (łódka rozbija się o skały). Uratował mnie Montaro, szlachetny potomek zaginionego plemienia wojowników. Cały czasz poszukuję swego ojca. Montaro, Tico oraz mój jaguar, Duch pomagają mi strzec dżunglę od nieproszonych gości. Dorastałam, szanując prawa przyrody a mieszkańcy dżungli stali się moimi przyjacielami. Jestem ... Jana z dżungli." http://www.nostalgia.pl/jana-z-dzungli

Publicado por nostalgia.pl em Quarta-feira, 22 de julho de 2020

Nenhum comentário: